keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Tämä on hyvä päivä aloittaa blogi...

...ja juhlia samalla Syntymäpäiviämme. Onhan huhtikuun alku, ja me kumpikin olemme syntyneet huhtikuussa, tosin eri aikaan. Siispä onnittelut meille! Ja tervetuloa Teille lukemaan blogiamme. 
Ensin on paikallaan kertoa hieman jotain meistä itsestämme, joten tässäpä kaksikymmentä asiaa meistä kummastakin. 
Ensin Kata kertoo 20 asiaa itsestään:
 1.  Tykkään eläimistä, minulla on 2 kissaa ja iso koira. Koiran kanssa lenkkeillään.
 2.  Haluaisin asua vanhassa koulussa. Tai omistaa maatilan.
 3.  Vaihdan huonekalujen järjestystä usein, myös verhoja vaihtelen jatkuvasti. 
 4.  Lasken ennen nukahtamista päässälaskuja, prosenttilaskut ovat hyvä unilääke.
 5.  Minua masentaa erinäiset oudot asiat, serkkuni Sini kyllä tietää mitkä.   
 6.  Kerään kiiltokuvia. Minulla oli paljon niitä, mutta kadotin ne johonkin.
 7.  Katson ruotsin kieliset uutiset, haluan opetella ruotsin kieltä paremmin.
 8.  T ykkään katsella salamoita. Varsinkin sisällä.
 9.  Olen iltavirkku. Aamulla vain espresso avaa silmäni.
10. Omistan vanhoja silkkitäkkejä.
11. Olen nukkunut heinäladossa. Tutkittiin silloin luontoväen kanssa yöperhosten vaellusta.
12. Katson TV:stä asiaohjelmia.
13. Seuraan politiikkaa.
14. En aio äänestää.
15. Tykkään kasvisruuasta.
16. Käyn usein museoissa.
17. Mulla on poikaystävä. mutta asun yksin.
18. Olen boheemi ajoittain (poikaystäväni hermostuu semmoisesta aina)
19. Usein haluan syödä hyviä pihvejä. Tai kalaa.
20. Vihaan imurointia ja kovaäänisiä ihmisiä.

Sitten 20 asiaa Sinistä:
1. Olen erittäin säästäväinen.
2. Luen usein naistenlehtiä, mutta ostan niitä harvoin, pari kertaa vuodessa. Luen esimerkiksi näitä: Regina, Cosmopolitan, Me Naiset, Seiska ja Oho.
3. Politiikka ei kiinnosta minua.
4. Minua saattavat masentaa jotkut ihan hassut asiat, esim. joidenkin tiettyjen ihmisten näkeminen televisiossa tai lehdessä.
5. Kummitusjutut ja kauhuelokuvat pelottavat minua oikeasti. Pelkään aaveita.
6. Kerään koriste-esineitä ja teen niistä vaihtuvia asetelmia kotiini.
7. Kaikki huonekaluni on ostettu käytettyinä.
8. Jos minulla on tylsää vaikkapa istuessani bussissa, teen mielessäni erilaisia luetteloita.    Esimerkiksi lasken 200 k-kirjaimella alkavaa sukunimeä.
9. Herkkuruokiani ovat makaronivelli ja makaronituuvinki.
10.Katson tv:stä Salkkarit, joitakin tosi tv-ohjelmia ja romanttisia elokuvia.
11. Olen vähän ihastunut Ashton Kutcheriin. Poikaystäväni muistuttaakin häntä hieman.
12. Nukun yöllä vain muutaman tunnin, ja vastapainoksi joka päivä päiväunet.
13. Kerään rakkausrunoja vihkoon.
14. Minua kiinnostavat jotkut julkkikset tosi paljon. Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti ja Vesa Keskinen esimerkiksi. Mielestäni ihmiset ovat ilkeitä kun puhuvat heistä pahaa.
15. Vietän vähintään kerran viikossa poikaystäväni kanssa romanttisen koti-illan.
16. Pelkään hamstereita.
17. Minulla on pehmoleluja. Jotkut olen säilyttänyt lapsuudestani asti.
18. Kouluni on jäänyt kesken, joten luen iltakoulussa peruskouluaineita.
19. Minulla on kuivat kantapäät, joten laitan niihin joka ilta Helosania ja sitten puuvillasukat jalkaan.
20. Minulla on paljon kauneudenhoitotuotteita.


    

10 kommenttia:

  1. Katsoin Googlesta miltä näyttää Ashton Kutcher, ja kyllä poikaystäväsi muistuttaa minunkin mielestäni häntä. -Kata-

    VastaaPoista
  2. Niin Kataseni, enkö ole useinkin maininnut tästä? Ja muutama muukin on kanssamme samaa mieltä

    VastaaPoista
  3. Nyt vasta tänään valaistuin tämän asian kanssa, kyllähän olet useasti tästä maininnut, mutta jotenkin se on mennyt multa ohi korvien.

    VastaaPoista
  4. Siis tuon piti olla minun, Katan kommentti, olen jotenkin tunari tämän asian kanssa, toivottavasti Sini et tästä nyt hermostu, kun hölmöilen täällä, sinun näköjään pitäisi nyt kädestä pitäen neuvoa mulle tämä.

    VastaaPoista
  5. miten joku voi pelätä hamstereita?hitto kun olin vetää energiajuomat väärään kurkkuun :D

    VastaaPoista
  6. kello on tosiaan sekasin..

    VastaaPoista
  7. Riikka, meillä ihmisillä voi olla monenlaisia fobioita. Katsoin kerran erään dokumentin, jossa joku mies pelkäsi purkkipapuja, muistaakseni oli vieläpä kokki ammatiltaan. Netistä löydät varmaankin tietoa erilaisista fobioista. Minulla se sattuu olemaan hamsterit.

    VastaaPoista
  8. riikka, minä pelkään pörrösukkia, kun ne tarttuvat minun kantapäihini ja pikkuvarpaan kynsiin ja nurinpäin joutuessaan, ollessaan myttyrällä näyttävät joltain ihme, ihme... pikku jyrsijöiltä.

    VastaaPoista
  9. Minä rakastan eläimiä, enkä pelkää pieniä enkä isoja, haluaisin tavata karhun ihan läheltä

    VastaaPoista